تجاوز نظامی

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۳:۴۸
تجاوز نظامی
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با یک رسانه روسی بر دفاع ایران از حریم هوایی خود تأکید کرد و گفت تهران از آمریکا به دلیل تجاوز نظامی، به سازمان ملل متحد شکایت خواهد کرد.
کد خبر: ۲۶۷۷۰۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۳۰