از ابتدای خرداد ماه تأمین امنیت مشتریان نظام بانکی در تراکنشهای بدون حضور کارت بر عهده بانکها بوده و هرگونه مسئولیت سوءاستفاده از حسابهای مشتریان به دلیل آسیبپذیریهای امنیتی در سرویسهای بانکی مستقیماً به عهده بانک است و در این موارد تأیید مرجع قضائی برای جبران خسارت مشتریان کفایت میکند.
کد خبر: ۲۶۲۷۷۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۲۲