شهرداری غرب تهران

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۱:۰۰
شهرداری غرب تهران
به گفته شهردار منطقه 22 تهران، در سال1391 شخصی با ادعای مالکیت نسبت به 20 هکتار از اراضی غرب منطقه 22 که در طرح بزرگراه شهید خرازی و حریم فضای سبز مربوطه مبادرت به طرح دعوی در محاکم دادگستری علیه شهرداری کرد.
کد خبر: ۲۵۹۷۹۹    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۳۱