در کوچهها و خیابانهای کمب سیمها بهصورت غیراستاندارد و خطرناک از زمین و هوا به دستگاههای ترانسفورماتور وصل شدهاند. دهیار روستای حاشیهنشین کمب میگوید: در کل کمب از 10 سال پیش تاکنون بهدلیل منع قانونی در خدمترسانی دولت به حاشیه، هیچ دستگاه ترانسفورماتور جدید و یا شبکهی جدیدی ایجاد نشده است.
کد خبر: ۲۵۸۷۳۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۲۴