استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و اصفهان هم میتوانند از این تجربه استفاده کنند یعنی سیستان و بلوچستان به سه استان و کرمان، فارس و اصفهان هر کدام به دو استان تقسیم شوند. بزرگترین منفعت این اتفاق برای مردم است چون با کوچکتر شدن استان، استاندار میتواند به امورات بپردازد ضمن این که اعتبارات بودجه از پایتخت تقسیم میشود.
کد خبر: ۲۵۵۵۶۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۴