او درباره رفتار بد نماینده فدراسیون فوتبال در طول بازی که سرمربی قشقایی مدعی شده بود، گفت: من چیزی ندیدم و فهمیدم که آقای مهدی فروردین این اعتراض را داشتند اما ما حواسمان به بازی بود و بدین خاطر نمیتوانم درباره این مساله اظهار نظر کنم.
کد خبر: ۲۵۱۶۰۳ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۲۵