مهابادی

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۵۸
مهابادی
او درباره رفتار بد نماینده فدراسیون فوتبال در طول بازی که سرمربی قشقایی مدعی شده بود، گفت: من چیزی ندیدم و فهمیدم که آقای مهدی فروردین این اعتراض را داشتند اما ما حواسمان به بازی بود و بدین خاطر نمی‌توانم درباره این مساله اظهار نظر کنم.
کد خبر: ۲۵۱۶۰۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۲۵