وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حدود ۲۸ سال پیش به عنوان معاون بهداشت و کوچکترین عضو این خانواده، در ایجاد خانههای بهداشت، ریشه کنی بیماری مالاریا در کشور و توسعه زیرساختهای نظام سلامت سهیم بودم و اکنون به خانه خود بازگشتهام.
کد خبر: ۲۵۰۳۸۱ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۶