نمکی

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۵۸
نمکی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حدود ۲۸ سال پیش به عنوان معاون بهداشت و کوچکترین عضو این خانواده، در ایجاد خانه‌های ‏بهداشت، ریشه کنی بیماری مالاریا در کشور و توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت سهیم بودم و اکنون به خانه خود بازگشته‌ام. ‏
کد خبر: ۲۵۰۳۸۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۱۶