اوساکا

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۱۵
اوساکا
تنیسور ژاپنی با پیروزی ۲ بر یک برابر پترا ویتووا برای دومین بار فاتح گرند اسلم شد. او که پیش از این قهرمانی در تنیس اپن آمریکا را تجربه کرده بود با این قهرمانی در صدر رنکینگ بانوان قرار گرفت.
کد خبر: ۲۴۸۸۲۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۰۶