پل سیدخندان

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۰:۵۳
پل سیدخندان
محمد اسدی از کاسب‌های زیرپل سیدخندان است. سال‌هاست اینجا کار می‌کند: «هرچه می‌گذرد بدتر می‌شود. از وقتی اتوبوس‌ها زیاد شد که اوضاع بدتر هم شد. عصرها آدم دیوانه می‌شود از صدا. حالا ما داخل مغازه هستیم اما همینطوری هم معلوم است چقدر سر و صدا زیاد است. من خودم آستانه شنوایی‌ام پایین آمده. هرکس چند روز اینجا باشد، همین می‌شود.»
کد خبر: ۲۴۸۳۹۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۰۳

آخرین اخبار