لغو دریافت آبونمان از مشترکان صد درصد به ضرر مخابرات است و درآمد ۷۰۰ میلیارد تومانی سالانه مخابرات را کاهش می دهد. از این جهت ما نمی توانیم در مخابرات توسعه انجام دهیم و به همین دلیل در تلاش برای بازگرداندن این حکم هستیم.
کد خبر: ۲۴۸۰۸۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۰۱