تلفن همگانی

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۱۴
تلفن همگانی
شرکت مخابرات ایران در خبری دیگر، از راه‌اندازی سرویسی تحت عنوان «مهمان من» از ابتدای بهمن‌ماه خبر داده بود. مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره‌ی این سرویس توضیح داد: با راه‌اندازی سرویس جدید، با کاربرد شارژ در مقصد، تمام مشتریان می‌توانند نسبت به دریافت تماس تلفنی مخاطبان خود به‌گونه‌ای اقدام کنند که هیچ هزینه‌ای برای تماس‌گیرنده نداشته باشد.
کد خبر: ۲۴۷۰۰۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۴