رئیس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی خوزستان با اشاره به توقیف دو دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس 115 توسط پلیس راهور خوزستان گفت: توقیف این آمبولانسها به علل نامشخص در حالی رخ داد که نیروهای اورژانس در حال اعزام نوزاد بدحال از شهرستان ایذه به اهواز بودند.
کد خبر: ۲۴۶۶۲۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۲