مدیران پاکستانی

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۵۹
مدیران پاکستانی
نخست وزیر پاکستان روسای دو شرکت گازی را به دلیل بحران شدید انرژی که قطعی مکرر تامین گاز را بدنبال داشته است، اخراج کرد.
کد خبر: ۲۴۶۶۰۸    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۲۲