هر چند بخش بزرگی از مردم چنين برداشتي از ماجرا نخواهند داشت و گمان ميكنند كه نمايندگان خود را برتر ميدانند و به همين منظور حق ويژهاي براي عبور از خط ويژه! براي خود قايل هستند و اين نه فقط تبعيض آشكار است، بلكه نوعي تحقير مردم نيز محسوب ميشود.
کد خبر: ۲۴۳۱۰۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۲۶