پلاک مخدوش

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۲:۴۲
پلاک مخدوش
اجرای نخستین مرحله از طرح ارتقای انضباط ترافیکی تحت عنوان "طاهر" با حضور فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ سردار رحیمی پیش از ظهر یکشنبه، ۱۸ آذر، برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۲۰۹۳    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۹