به گفتهی وی، طبقه دوم عمارت «حسینیه ارشاد» که تا چند سال گذشته فعال بوده و تا مدتی نیز کاربری اداری داشته و برخی اقدامات کوتاه مدت در آن انجام میشده است، دارای تزیینات منحصر به فرد تاریخی در این شهرستان بود. طبقه نخست حسینیه ارشاد نیز در طول سالهای گذشته تخریب و نوسازی شده بود.
کد خبر: ۲۴۰۰۷۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۰۵