جشنواره فیلم رشد

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۱۲
جشنواره فیلم رشد
در بخش جوایز بخش جنبی و حمایتی انجمن سینمای جوانان ایران در آثار دانش‌آموزی هم به فیلم مستند "ایدز" به کارگردانی دانش‌آموز مریم رضازاده علی‌آبادی از استان کرمان؛ "مترسک" به کارگردانی دانش‌آموز فردیس نجیبی‌فر از استان خوزستان اهدا شد.
کد خبر: ۲۳۹۶۵۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۰۲