در سینمای ایران، هم مصداق دارد و هم ندارد. در طول چهاردهه بازیگرانی داشتهایم که بالاترین دستمزد را طلب میکردند و تهیهکنندگان با رغبت این مبالغ هنگفت را میپرداختند چون سود گیشه چندبرابر هزینه دستمزد آقای سوپراستار بود.
کد خبر: ۲۳۷۸۹۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۲۱