«بنزین بعضی از جایگاهها بیکیفیت است. انگار هوا پر میکنند. اسمش این است که باک ماشین پر میشود وگرنه به یک کیلومتر هم نرسیده باک خالی میشود.» «به جای بنزین هوا میفروشند»، «بنزین را با نفت سفید مخلوط میکنند» و ... گلایههای اینچنینی را گهگاهی از طرف رانندگان ایرانی شنیدهایم.
کد خبر: ۲۳۷۸۱۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۲۰