نیروگاه‌های اسقاطی

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۲:۱۲
نیروگاه‌های اسقاطی
برنامه راهبردی وزارت نیرو تا سال ۱۴۰۴ در راستای افزایش میانگین راندمان برق و حرارت نیروگاه‌های کشور تدوین شده و بر اساس مطالعات صورت گرفته در این راستا برنامه‌ای برای بازنشستگی واحدهای قدیمی با راندمان پایین درنظر گرفته شده است.
کد خبر: ۲۳۷۲۲۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۱۶