دیابتی

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۲:۴۱
دیابتی
رییس هیات پزشکی استان اصفهان گفت: افراد مبتلا به دیابت اگر سه روز در هفته به مدت ۳۰ دقیقه ورزش هوازی انجام دهند، موجب افزایش عملکرد انسولین در بدن و ثابت نگه داشتن حالت طبیعی قند خون می‌شود.
کد خبر: ۲۳۷۱۵۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۱۵