این مقام عالی انتظامی ضمن تشکر از مهمان نوازی مردم خوزستان اظهار کرد: از متولیان مواکب و استراحتگاههای بین راهی درخواست کردیم تا چند روز آینده همچنان در خدمت زائران باشند که آنها این درخواست را با اشتیاق پذیرفتند.
کد خبر: ۲۳۶۱۰۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۰۸