شهرداری کرمانشاه

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۶:۱۳
شهرداری کرمانشاه
خیلی تلاش کردم ولی نتیجه نداد. من بارها گفتم ولی کسی جوابگو نبود. می‌گفتند نیروی روزمزد همین است. من دیشب با رئیس روابط عمومی صحبت کردم و گفتم گله دارم که در این مدت نگفتید اگر کسی تحصیلات مرتبط دارد بگوید که او هم پذیرفت و گفت کوتاهی از ما بوده است. می‌گفت این سیستم همین طوری است. من اعتراض کردم که چرا افرادی با مدرک دیپلم و زیر دیپلم در شهرداری مشغولند.
کد خبر: ۲۳۳۷۴۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۲۱