در این حادثه از پنج قایق ایران، سه فروند غرق شد و دو نفر از سرنشینان شهید و ۶ نفر دیگر به اسارت نیروهای آمریکا درآمدند. گورباچف رئیسجمهور وقت شوروی در ادامه موضعگیری این کشور مبنی بر خروج نیروهای خارجی از منطقه خلیجفارس و پس از درگیری ایران و آمریکا، ضمن درخواست پایان جنگ، مجدداً از نیروهای خارجی خواست تا منطقه خلیجفارس را ترک کنند.
کد خبر: ۲۳۳۱۰۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۱۶