مسمومان الکلی

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۱:۴۹
مسمومان الکلی
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کننده گان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس به ۲۲۵ نفر خبر داد.
کد خبر: ۲۳۲۰۲۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۰۸