محسن شادی

محسن شادی
دارنده دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، در پاسخ به این سوال که از بازگشت به قایقرانی پشیمان نیست، گفت: به هیچ وجه بلکه خوشحال هم هستم و اگر شرایط خوب باشد ادامه می دهم. من بدنم خیلی آماده بود و هیچ استرسی برای مسابقه نداشتم.
کد خبر: ۲۲۸۵۵۴    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۱۴