کشتی های چینی

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۴۱
کشتی های چینی
استاندار هرمزگان در واکنش به وجود کشتی های چینی در آبهای هرمزگان گفت: این کشتی ها همگی در تملک مالکان ایرانی است و لیست آنها را از شیلات خواسته ام و در صورت لزوم منتشر خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۲۶۹۱۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۰۱