خوشبختانه در دیداری که امروز با این افراد و پزشکاه معالج آنها داشتیم، درمان این افراد آغاز شده و سلامت آنها به وضعیت باثباتی رسیده است. همچنین 2 نفر از دخترانی که در بخش سوختگی بستری شده بودند، امروز مرخص میشوند و سایر دختران نیز به زودی ترخیص خواهند شد.
کد خبر: ۲۲۴۱۰۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۱۲