رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که پیشتر نسبت به افت ورود گردشگران سلامت هشدار داده بود، اینک اظهار کرد: خوشبختانه در حوزههای مختلف از جمله توریسم سلامت شاهد افزایش گردشگران هستیم و از کشورهایی مانند عمان شاهد ورود گردشگران سلامت به کشور هستیم.
کد خبر: ۲۲۳۸۲۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۱۰