خنک سازی

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۲۹
خنک سازی
اردکانیان:
وزیر نیرو گفت: شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی ۴۵۰۰ مگاوات برق را صرف بهره‌برداری از دستگاه‌های سرمایشی خود می‌کنند که درصدد کنترل این وضعیت هستیم.
کد خبر: ۲۲۱۵۸۹    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۲۲