بنا به گفته مسئولان سازمان آب و برق خوزستان، این خط با بهکارگیری 537 نیروی عملیاتی در قالب 25 اکیپ به صورت شبانه روزی دو روز زودتر از موعد اعلام شده – 15 تیرماه- برای آبرسانی به شهرهای آبادان و خرمشهر احداث و آماده بهره برداری شد.
کد خبر: ۲۲۰۵۸۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۱۴