فخیم‌زاده

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۰۷
فخیم‌زاده
بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون لحظاتی پیش از بیمارستان ایرانمهر مرخص شد و به خبرنگار تسنیم گفت: پزشکان گفته‌اند ۱۰، ۱۲ روز باید در منزل استراحت کنم و پس از آن به شمال می‌رویم و سکانس‌های آخر «مشت آخر» را جلوی دوربین خواهیم برد.
کد خبر: ۲۲۰۵۱۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۱۳

مهدی فخیم زاده به هوش آمد و وضع جسمی‌اش رو به بهبود قرار گرفته است. به گفته خسرو امیرصادقی از دوستان و همکاران این بازیگر، حال عمومی مهدی فخیم‌زاده پس از تصادف سه روز قبل رو به بهبود است و ساعتی قبل سطح هوشیاری‌اش برگشته و توانسته با برخی نزدیکان و پزشک معالجش نیز صحبت کند.
کد خبر: ۲۱۹۸۷۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۰۸