مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان با بیان اینکه در حال حاضر دهج و جوزم در شهر بابک، هجدک راور، جبالبارز و زهکلوت در رودبار در شرایط حاد و جیرهبندی هستند، تصریح کرد: ۵۶ درصد جمعیت استان کرمان با تنش آبی مواجه و در وضعیت قرمز قرار دارند، اگر مردم همکاری نکنند آب کرمان و زرند هم جیرهبندی میشود.
کد خبر: ۲۱۹۴۵۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۰۵