محمد سبزهزاری، سرپرست هواشناسی خوزستان با اشاره به تداوم روند افزایش دما در استان بیان داشت: از روز سه شنبه انتظار رخداد دمای بالای 49 درجه را در برخی نقاط خوزستان داریم و از امروز تا اوایل هفته آینده روند افزایش دما را در استان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۱۹۰۷۶ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۰۳