وزیر نفت ونزوئلا

وزیر نفت ونزوئلا
مانوئل کوئه‌وِدو، وزیر نفت ونزوئلا، در حین برگزاری اجلاس اوپک در وین به خبرنگاران گفت: ما امیدواریم تا پایان سال، تولید از دست رفته خود را احیا کنیم، ما قبلا هم گفته بودیم که ما دارای ظرفیت لازم برای انجام این کار هستیم.
کد خبر: ۲۱۸۹۴۰    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۴/۰۱