برخی کارشناسان اقتصادی دلار 4200 را رانتی می نامند و استدلال می کنند « با ارز 4200 تومان 80 درصد نیازهای داخلی را می توان برطرف می کرد اما از کجا معلوم کالای وارداتی با ارز 4200 قیمت گذاری شود؟» به عبارت دیگر آنها معتقدند «واردکننده کالای خود را به قیمت ارز 7 هزار تومان عرضه می کند بنابراین امروز یک سود خیلی زیادی متوجه کسانی است که دسترسی به ارز 4200 تومانی دارند».
کد خبر: ۲۱۸۷۴۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۳۱