داروها در عین تسکین درد و بهبود بیماری، با عوارضی همراه هستند که میتوانند مشکلات جدی برای بیماران ایجاد کنند و حتی آنها را به کام مرگ بکشانند. تنها در ایران سالانه ۳۰۰۰ نفر به علت خطاها و عوارض دارویی میمیرند.
کد خبر: ۲۱۷۲۸۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۲۱