سایت اسرائیلی

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۶:۲۲
سایت اسرائیلی
دیوید بن گوریون، نخست‌وزیر وقت اسرائیل در دهه ۵۰ تصمیم گرفت به سلاح هسته‌ای دست یابد تا از این طریق بر کشورهای عربی برتری داشته باشد. اسرائیل در دهه ۶۰ قرن گذشته عملا به سلاح هسته‌ای دست یافت.
کد خبر: ۲۱۷۱۷۲    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۲۰