اکنون که باید این باغات را به منظور استفاده شهروندان در اختیار شهر قرار بدهد ، جای سوال است که چرا بنیاد مستضعفان این باغ ارزشمند را علی رغم پیگیری های زیاد شهرداری تهران و شهرداری منطقه 14 در اختیار شهر قرار نمی دهد تا به عنوان پارک عمومی توسط شهروندان مورد بهره برداری قرار گیرد.
کد خبر: ۲۱۶۳۳۴ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۳/۱۳