این لایحه ابعاد مثبت و منفی دارد. نه فقط اسیدپاشی بلکه حتی جرائم متداول تر را هم در برمیگیرد. در کشور ما تعداد زیادی اسیدپاشی وجود ندارد، اما ضرب و جرح زنان بالاخره تا حدی وجود دارد. ما تمام این موارد را به عنوان موارد خشونتی که حتما جرم است و باید با آن مقابله شود، میبینیم.
کد خبر: ۲۱۴۶۲۰ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۳۱