در ارزیابی یکساله دولت دوازدهم باید گفت که اگر چه حسن روحانی میتوانست در دوره دوم از دوره اول نمره بالاتری کسب کند، اما این موضعگیری که او از وعدههایش عدول کرده است، بر اساس انصاف نیست. به شخصه معتقدم که روحانی در این مدت همچنان تلاش کرده است به وعدههایش عمل کند.
کد خبر: ۲۱۴۳۱۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۲۹