روز جمعه و پس از مذاکرات مدیران باشگاههای شیرازی برق جدید و قشقایی، مقرر شد امتیاز برقیها به تیم قشقایی واگذار شود و این تیم که دو سال پیش پرسپولیس را در جام حذفی شکست داد، جایگزین برق جدید شیراز در لیگ دسته اول شود.
کد خبر: ۲۱۳۳۷۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۲۲