مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه الگوی غذایی مردم، مهمترین عامل ابتلا به بیماریهای غیرواگیر است، درخصوص مصرف نمک، چربی و قند روزانه مردم در ایران هشدار دارد و گفت: امروزه با مصرف تنقلات، فست فودها و تغییر سبک زندگی مردم، میزان بیشتری از چربی، نمک و قندها وارد بدن انسان میشود.
کد خبر: ۲۱۳۱۴۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۲۰