بهروز مکوندی مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل صنعت نفت گفت: این دربی حساسیتهای خاص خودش را داشت. هر دو تیم برای پیروزی تلاش کردند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. برنده اول این بازی تماشاگران بودند.
کد خبر: ۲۱۱۴۷۷ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۰۷