سائلام

|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۲۲:۳۹
سائلام
ارتوئرول سائلام، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری بعد از این بازی گفت‌: ما نیتمان این بود که این فصل در لیگ بمانیم، این فصل برای ما خوب تمام شد. ما می‌خواستیم بازی آخرمان را با پیروزی به پایان برسانیم تا دل هوادارانمان شاد شود.
کد خبر: ۲۱۱۴۷۵    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۰۷