پیام‌رسان‌های داخلی

|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۴:۵۶
پیام‌رسان‌های داخلی
دولت در بخشنامه ای دستگاههای دولتی، قوای سه گانه و نهادهای عمومی غیر دولتی را موظف کرد که ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ این بخشنامه، هرگونه فعالیت و ارایه خدمات خود را از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی داخلی انجام دهند و بسترهای لازم در این زمینه را فراهم کنند.
کد خبر: ۲۱۰۳۳۷    تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۲۹