معاون گردشگری سازمان منطقه ازاد کیش با اشاره به سوابق درخشان ودیرینه کشور اسپانیا در موضوع گردشگری ، بهره گیری از تجارب این کشور را فرصت مغتنمی برای جزیره کیش برشمرد وخواستار توسعه ارتباطات دوسویه درحوزه های مختلف گردشگری شد.
کد خبر: ۲۱۰۱۹۵ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۲۸