اینکه خارجیها صف میبندند تا با ایران قرارداد ببندند چه دلیلی دارد، اینها همه به ضرر ماست. آنها حتی حاضرند به ما وام بدهند تا ما کالاهای مصرفی آنها را مصرف کنیم. ما باید برای ترویج مصرف کالای داخلی اسراف نکردن را در نیز در نظر بگیریم.
کد خبر: ۲۰۸۰۲۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۱/۱۰